Cupcakes.

Ett gäng Cupcakes från Jennie..

 

Vill du också ha din bild med i bloggen?

Skicka valfri matbild + blogglänk
& ev. recept om så önskas till:
[email protected]


Cars♥


Bilar.


Moules and fries.


Musslor kokta i vitt vin & grädde med pommes eller bröd → denna måltid avnjuts en varm varm varm sommardag i vackra Nice 2010. Om jag längtar tillbaka? Ja, det lan ni ge er på [♥]

Cappucino.


DinBild.

Vill DU ha din bild publicerad.
Det kan vara middag, frukost, snack, godis, dryck... vad som.
Skicka då bild, namn och blogglänk till:

[email protected]

Läkerol.


Antioxidants from green tea and high in fibre.


Coke.


Helgmys.


Mia har skickat in en bild på sitt helgmys.
"detta är ett obligatoriskt snacks för mig. det finns inte mycket som kan klå detta enligt mig! :)"



Vill du också ha ditt helmys uppvisat?
Skicka in er bild till:
[email protected]
[ja, det är .se och inte .com]
så lägger jag ut bilderna i kommande inlägg
,
glöm inte att ange bloggadress

om ni har det, så jag kan länka!

Powerking.


Popcorn

Popcorn, en obligatorisk del av min "helg"kväll när man ska äta något riktigt gott.
Vad är era obligatoriska godsaker på helgkvällarna?
Skicka in er bild till:

[email protected]

[ja, det är .se och inte .com] så lägger jag ut bilderna här i kommande inlägg, glöm inte att ange bloggadress
om ni har det, så jag kan länka!

11 februari.


Surdegsbröd & kaffe.
Random frukost från tidigare i veckan...

Milk&Coffe.

Den bääästa starten på morgonen måste ju ändå vara en stooor [eller två-tre] stooora koppar kaffe med mjölk, helst soyamjölk. Då är dagen räddad. Utan kaffe på morgonen kan det helt enkelt inte bli bra! Dricker ni kaffe?

Food.


Idag blev det lathet från vår sida... Marcus och jag stack ner till Mamma Rosa och köpte foody. Jag klagar inte, denna lilla [haha, just kidding, den är grotesk] brödbakelse innehöll mängder med kyckling som sedan låg i alldeles nybakat "pita"bröd. Jummy [♥]. Ibland får man helt enkelt vara laaaat. Vad hade ni för mat denna lördagskväll?

Bloglovin'

Följ min blogg med bloglovin

Ni glömmer inte att lägga till denna bloggen på Bloglovin' va?!

Me.

Heeeej!
Första inlägget på denna bloggen. Mitt namn är Rebecca och jag är en tjej på 20 år som även skriver i denna [länk] bloggen till vardags. Jag kommer från Skåne, men flyttade till Göteborg i augusti 2010 och där pluggar jag nu Kostvetenskap på Göteborgs Universitet. Denna bloggen kommer till skillnad mot min andra [som är med vardags, skola & träning/hälsa inriktad] ha en starkare inrikting på mat, livsmedel och recept. Enjoy [♥]

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0